Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 31 oktober 2013

Voor de muziek uit - November Geefmaand

De afgelopen dagen heb ik alvast warm gedraaid voor de November Geefmaand. De collega met wie ik een kantoor deel, is een ouderwetse boekenfreak. Een e-reader zal daar never ever de deur in komen, mevrouw is van het papieren boek. Ik had haar een paar boeken gegeven en daar was ze helemaal gelukkig mee. 's Avonds had ze zich helemaal verkneukeld en verheugd op het aanstaande leesgenot. De dag daarop kwamen we op de november geefmaand. "Maar je loopt voor de muziek uit, je had deze boeken pas in november moeten geven!" "Nix ervan, voor geven is het nooit te vroeg." Ah.... Kwartje viel!

Verder heb ik weer wat magazines weggeven, een paar heule hete pepertjes (had ik zelf gekregen, maar ik ben niet zo van het hete en het waren er voor mij te veel), nog een boek. Dat boek viel mij ontzettend tegen, het was wat mij betreft net een keukenromannetje, maar dan een langere versie. Maar een collega was er helemaal happy mee, het was een van de weinige exemplaren die ze nog niet had van die schrijfster!

Ook heb ik eindelijk een bosje munt meegenomen voor weer een ander collegaatje (had ik al maanden geleden beloofd) en een andere collega uitgelegd hoe je munt het beste kunt laten groeien. Ha, en dat zonder enige groene vinger! Bij weer een andere collega (tja, heb nou eenmaal een hoop collega's!) was iemand in de buurt overleden, ik heb naar haar kunnen luisteren en advies mogen geven.

En wat ik teruggekregen heb? Een hoop enthousiaste en oprechte bedankjes, heel leuk! En daar werd ik dan weer erg vrolijk van. O ja, deze enquete heb ik ook nog ingevuld. De zoon van een collega doet onderzoek naar webshops voor dierenartikelen. Normaal had ik dat aan me voorbij laten gaan, veul te druk! Nu heb ik een ieniemieniebijdrage geleverd aan iemand's afstudeerscriptie, mooi toch?

En dan nog een ding: bovenaan mijn blog heb ik tab gemaakt voor de Geefmaand November, zo ga je naar het blog. En jullie kunnen ook nog steeds meedoen!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze week al heeeeeeel veel gevallen stoofpeerkes weggegeven feels good! En morgen vrouw dan gaan we echt beginnen, zin in!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je hebt ook nog blikjes weggegeven!! :-) Ik geef trouwens je collega gelijk, ben ook een ouderwetse boekenfreak. Ik kon een e-reader krijgen voor mijn verjaardag en heb het liefjes afgewezen. Heb bolletjes wol in de plaats gekregen juuuiii! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen