Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 30 november 2011

Dag 11 De zak van Sinterklaas


Tijdens een eerdere opruimsessie heb ik allerlei troepjes verzameld: eigen miskopen en cadeautjes die Echt niet nodig waren geweest. Vriendinnetje B staat vaak op vlooienmarkten en kan mijn troepjes gelukkig wel gebruiken. Haar ouders wonen ook in het mooie Grave aan de Maas dus daar heb ik deze 2 zakken vandaag afgezet. Fijn!

Ongelooflijk hoeveel spullen een mens om zich heen kan verzamelen....

2 opmerkingen:

  1. ik zeg nx denk dat ik een hele vlooienmarkthal kan vullen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha pas heeft Tony z,n kleding opgeruimd , ik had pas de mijne gedaan Nu heb ik er weer vesten bij ahum !!! en n tas vol bijna nieuwe vesten te geef !!
    of ze gaan naar de buurjongen of in de kledingbak !! enu 2 jaar terug toen ik nog bij het asiel werkte heb ik veel Snuisterijen afgeleverd voor de jaarlijkse DB markt !! goed doel gesteund en opgeruimd haha !!

    BeantwoordenVerwijderen