Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 26 november 2011

Dag 7 Groeten uit....


Ik doe al een tijdje aan Postcrossing. Hartstikke leuk al die kaarten op de mat! De leukste kaarten komen op mijn wall of fame terecht, oftewel de fridge. De ietwat minder leuke kaarten kwamen tot nu toe in mijn ladeblok terecht. Hartstikke handig, want dat zit net naast mijn koelkast. Maar ja... Daar horen ze eigenlijk niet.

Dus: vandaag is het heft in handen genomen! Kaarten zijn uitgezocht, de allerleukste zitten nu op de koelkast. De overige heb ik opgeborgen en de lades heb ik ook meteen schoongemaakt... I'm on a roll! :)

2 opmerkingen:

  1. Dat is wel een leuk klusje kaarten uitzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker alles schoon en opgeruimd en leuk om de kaarten weer door je handen te laten gaan en de tekst erop te lezen !

    BeantwoordenVerwijderen