Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 11 februari 2017

En dan nu... Netflix aan

Een paar getallen over de afgelopen week: ik was 2 dagen in Amersfoort voor het werk, 1 dag in Zaltbommel voor een training en 2 dagen in good old Boxmeer. Ik stond in 2 files, woensdag een half uur op de A12 en donderdag een uur op de A2. Toch bijzonder dat de navigatie bleef volhouden dat ik echt de snelste route had genomen.

Zieke Anne

Woensdagavond werd Anne niet lekker, ze gaf zo'n 5 keer over. Geloof ik, ik ben maar gestopt met tellen. Een paar keer was ik op tijd was om de achterdeur open te doen, de andere keren... Nou ja, je snapt het. Gelukkig was de oppas zo lief om donderdag met Mme naar de dierenarts te gaan. Daar kreeg ze een prik tegen de misselijkheid.

Die werkte behoorlijk goed, tot gisteravond en ze alles eruit gooide wat ze die dag gegeten had. En dat was dus rauw vlees. Ik kon mijn wortelstamp gelukkig binnenhouden. Net. Vanmorgen zijn we teruggegaan naar de dierenarts, waar Anne weer een prik kreeg. Plus medicijnen om de eetlust aan te zwengelen. Ik kreeg een rekening. ;)

Troostvoer enzo

Als compensatie voor deze enerverende week haalde ik voor mezelf een ferme reep chocolade. En wijn. :) En eieren, waarvan er 1 stuk bleek te zijn bij thuiskomst. Vervolgens donderde ik er nog 1 op de grond. Zou het misschien mijn week niet zijn?

Mijn derriere is nu in ieder geval op de bank geparkeerd en voorlopig kom ik er niet meer vanaf. Straks nog een flink aantal Valentijnskaarten schrijven #nietplakkenmaarsmakken en dan beginnen we morgen weer helemaal opnieuw. Fijn weekend lieve mensen! X

5 opmerkingen:

  1. Druk weekje en arme Anne, heeft ze dat vaker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, gelukkig niet en zeker niet zo erg. Ze voelde zich echt niet goed. Bij de opvang werd er meteen een kuil gegraven om in over te geven. En daarna bleef ze liggen... Heel akelig. Ik ben blij dat ik gisteren terug ben gegaan naar de dierenarts, ze spurt weer de keuken in en eet weer als vanouds! Ik doe nog even rustig aan met het voedsel, maar dit geeft de burger moed. :)

      Verwijderen
    2. Nou dat klinkt zeker heel akelig, hondjes het zijn net kindjes. Hopelijk gaat het met eten ook snel beter xx

      Verwijderen
  2. he Anna Paloma laat me niet zo schrikken jo ,.. tja je hebt er van die weken tussen ,, op naar een nieuwe week

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen! Ik realiseerde me opeens dat Mme stiekem best een oud besje aan het worden is.. Ook al is ze nog heel kwiek en laat ze duidelijk blijken wat ze wel en niet wil, volgens de schatting van de DA zou ze toch een jaar of 10 moeten zijn..
      Gelukkig heb ik maar heel weinig van dit soort weken, we gaan gewoon weer vrolijk door! :)

      Verwijderen