Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 13 januari 2012

Dag 53 Klusje 1


Heel iritant... Kheb meerdere klokken beneden en geen een liep er gelijk! Tussen 2 klokken zat zelfs een kwartier verschil. Belachelijk. Vandaag, klokslag 12 uur heb ik ze allemaal gelijkgezet. Heerlijk, eindelijk rust in m'n hoofd.

Een beetje dan, want ik baalde vandaag toch wel van de troep in m'n huis. Leuk hoor, zo'n project 15 minuten per dag opruimen. Op zich lukt het me redelijk om me eraan te houden. Alleen het bijhouden van de plekken die ik al gedaan heb, daar heb ik zoveel moeite mee. De keuken is weer een bende en de trap moet ik met een grote hinkstapsprong nemen. Zo heeft het natuurlijk geen zin om boven een kwartier aan de gang te gaan. Boe.... Zeker als ik moe ben, vind ik het heel moeilijk om consequent direct alles op te ruimen. Do it now, superprincipe maar in de praktijk toch lastiger dan het klinkt.

Goed, inmiddels is de keuken weer een heel stuk netter & schoner. De trap is nog een bende maar dat komt wel. Komt allemaal goed! Ooit....

1 opmerking: