Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 15 januari 2012

Dag 56


Tja.... Niet zo heel lang geleden was dit plekje helemaal opgeruimd & netjes. Nu duidelijk niet meer. Het lukt me gewoon niet om de discipline op te brengen iets op z'n rechtmatige plek op te bergen. Is ook wel heel ver, de eerste verdieping! Maar goed, vandaag de trap maar weer aangepakt. Tot mijn verbazing ging het wel heel snel! Dus toch vooruitgang geboekt. Ik heb me voorgenomen om, als het me nog steeds niet lukt om die trap leeg te houden, ik gewoon 1 keer per week de trap doe. Dan maar zo.

De tweede kliko heb ik ook gevuld en ik heb de boel gestofzuigd, dat was wel nodig nadat die 2 kliko's door het huis waren gerold... Ben weer blij met m'n huissie!

3 opmerkingen:

  1. Hier gooien de poeskes alles van de trap dus in tijden was de trap niet zo mooi leeg als nu, des te voller is mijn rommelkamer haha maar daar zit een deur voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ik zag de foto en riep al He das de trap weer hahaa !!
    och eens per week n opgeruimde trap is toch ook goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een methode kan zij; een mooie mand waarin alles wordt gelegd wat naar boven moet, en die dan ook meenemen als je naar boven gaat. Idem Boven een mand die weer naar beneden gaat, met spullen die de andere kant op moeten.

    BeantwoordenVerwijderen