Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 1 oktober 2012

Dag 312 Buy Nothing New Month


Afgelopen week was ik in Spanje en aangezien de tasjes daar nogal goedkoop zijn, heb ik me een beetje laten gaan... Ik kwam met vier nieuwe tasjes thuis. Okay, twee waren er voor mijn zusje. En die andere twee... Ja, voor mij dus. Ik had ze natuurlijk helemaal niet nodig dus ik had me voorgenomen om twee "oude" weg te doen. Ook in het kader van Buy Nothing New Month. Lastig, hoor! Een paar tassen heb ik zelfs nog nooit gebruikt. Maar om ze nou weg te doen....

Goed: deze twee zijn het geworden. Ik heb besloten om ze weg te geven aan jullie, mijn bloglezers. Op een voorwaarde: dat degene die de tasjes / het tasje krijgt, ook iets weggeeft. Wat dat dan is, maakt me niet uit.

Het rode tasje is een schattig klein tasje, er kan dus niet veel in. Het is niet van leer. Het stoffen zomertasje hieronder heb ik ooit bij een abonnement van Red gekregen, nooit gebruikt. Op de foto lijkt ze wat groter dan ze in het echt is, in de breedte is ze zo'n 30 centimeter. Nog vragen? Ik hoor het graag. Hoe en wat heb ik verder nog niet bedacht, komt wel.


Wie doet er mee met Buy Nothing New Month? Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Ik weet nu al dat ik toch dingen zal moeten/willen aanschaffen. Eens kijken hoe ver ik kom en hoe creatief ik hiermee om kan gaan. To be continued! 

Gisteren lag deze stapel in de bus, die heb ik braaf zonder te kijken in de papierbak gemikt. Alleen de folder van de Lidl (die zit bij mij om de hoek en dat is mijn favo-hangout, meerdere keren per week) mocht ik van mezelf bekijken. Als het goed is, gaat de BNNM me dus ook zeeën van tijd schelen! Geen folders meer bekijken, geen Action of Kruidvat websites meer checken....  We gaan het zien, succes allemaal!



5 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel goed van je dat je aan die BNNM actie meedoet.
    Ik denk er al langer over, maar heb mijzelf er nog niet toe kunnen zetten. Laf misschien.

    Hier geen folders, al heel lang niet meer. Hoewel ik het weleens jammer vind (bij iemand op bezoek kijk ik ook ff in de folders, haha) geeft het ook rust!
    De folders geven nl alleen maar verleiding.
    En eerlijk, alleen die van V&D, Kruidvat, Hema en Blokker interesseren me. De rest kon zo weg. Zonde van het papier.
    Online kun je nu alle folders vinden, er is zelfs een folder app.
    Sorry, dit is ineens een pleidooi voor geen-folders geworden. Doe hiermee wat je wilt.
    ;)

    Ik heb ook veel tassen, dus hoe lief ik het ook vind, ik sla je aanbod even over.
    Veel succes met je BNNM!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat een goed idee. Natuurlijk kijk ik meteen naar je leuke tasje (bloos) Ja je weet dat ook ik zo'n tassen tik heb, maar volgens mij moet ook ik het niet doen. Ik kan me net voor genomen al mijn tassen een uit te gaan zoeken na ons gesprek. Dus ook ik moet eerst wat tassen weg gaan doen voordat ik nieuwe tassie mijn huis in sleep :(

    De actie BNNM gaat het voor mij zeker niet wordt, dat kan ik gewoon nog niet. Al moet ik zeggen je wordt wel steeds kritische met kopen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bjorn en ik gaan voor de Annetas en ik ga morgen eens kijken wat ik weg ga geven is dat goed?? En ik ga ook proberen te BNNM-en....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Annetasje is voor jullie!! Ik hoor het wel wat jullie in de aanbieding gaan doen. Groetjes!

      Verwijderen
  4. Knap hoor een maand lang Niks overbodig kopen !! ik doe het je niet na !! enu goed bedacht weggeven maar wel t wegdoen doorgeven !!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen