Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 4 oktober 2012

Dag 315 Dierendag


Voor Anne geen nieuwe garderobe, botjes of speeltjes. Mme heeft nog plenty en ze heeft een voedselallergie, dus een botje is niet handig. Deze hoody is nog van Pepper geweest, mijn boxer. Pepper was een Rubensiaans boxertje en de hoody is een large, dus het verbaast me dat de trui Anne zo goed past!

Ik ga de hoody naar een organisatie doen die onder andere hondenjasjes inzamelt. Nu alleen de organisatie nog uitkiezen, er zijn zoveel honden die het kunnen gebruiken... :(

Nog even een tip: mochten jullie nog oude handdoeken hebben, breng ze naar een asiel! Daar kunnen ze die oude doeken altijd goed gebruiken.

6 opmerkingen:

  1. HAHA E.T. foon home.....

    HAHAHA Miss Anne lijkt net op E.T. zo. Hoody dus niet echt iets voor Anne ;-) goed idee om hem af te staan.

    Ik wist trouwens niet dat ze handdoeken konden gebruiken bij het asiel. Thanks voor de tip, mocht ik nog handdoeken hebben die ik weg doen zal ik hier aan denken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig.....en de oude handdoeken worden hier altijd gebracht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, stoere meid is dat, die Anne.
    Zij lijkt ook een BOKSer zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaaa, vind ik ook! hoe heet die film ook alweer met Clint Eastwood? kan ze zo in! ;)

      Verwijderen
  4. Hihi wat staat de Hood je Cool Anne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enu goeie tip van de handoeken !! ik heb er ook nog 1 wil je geen geld storten ga dan langs met katte of hondenvoer hondenkleedjes , kattegrit of snoepjes dan weet je zekr dat het bij de dieren terecht komt !!xx

    BeantwoordenVerwijderen