Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 17 juli 2013

Ben dr weer! De afgelopen weken was ik moe en druk en geen / weinig puf om te bloggen. Het ruimen is wel doorgegaan, ben heel trots op mezelf. Ik zit al op nummer 56! Het jurkje van de vorige keer is op weg naar haar nieuwe bestemming, ik heb weer wat boeken weggedaan, net als een bergje knopen en een oud koffiezetapparaatje. Mijn moeder wilde de knopen graag hebben, ik doe daar toch niets mee, ik zet nog niet eens mijn knopen aan. Schandalig, ik weet het. :) Ik vraag mijn moeder eigenlijk nooit meer of ze iets van mij wil hebben, want het antwoord is altijd: "Ja, anders is het Zonde." Maar ja, om haar nu met mijn meuk op te zadelen? Vind ik niet zo netjes. En stiekem ben ik ook best een beetje bang dat ik het ooit alsnog weg kan doen. U snapt wat ik bedoel. Toch mijn theelepeltjes aangeboden, die staan bij mij te verstoffen. Die hoefde ze niet, maar mijn koffiezetapparaatje (very retro) wel. Ahum, dat had ik nog niet aangeboden.... Maar goed, dat kwam mooi uit, want dat wilde ik toch wegdoen. Het is een eenpersoons koffiezetapparaatje en het is van mijn oma geweest. Erfenisje! Bij mij komt het alleen de kast uit als ik werkvolk over de vloer heb en dat is niet zo vaak.. Dan moet ik m'n moeder bellen om te vragen hoe ik ook alweer koffie moet zetten. Schiet dus niet op! Ik bedenk me nu net dat ik ook nog koffiefilters heb, mag ze ook hebben. Jeuj! Verder heb ik een vakantieganger blij gemaakt met oude Linda's, nee, ik hoef ze echt niet terug, echt niet. De vorige keer dat het plastic opgehaald werd, heb ik op hoop van zegen een oude tuinstoel erbij gezet. Tuurlijk weet ik dat dat niet mag, maar ja, ik kon het toch proberen? En mooi dat de stoel weg was! Van blijdschap heb ik een dansje gedaan. :) Deze week nog maar een keer geprobeerd, deze keer met een oude ton van het vuilnis. Helaas.... Het feest ging niet door. De kwaliteit was zo slecht dat de ton al kapot was, dus ik heb me even kwaad gemaakt en de ton in stukjes getrapt. Ton zit nu in een plastic zak en gaat de volgende keer mee, mooi! Volgende keer de laatste update over mijn dertig dagen ruimen. Ik geloof dat de challenge wel gelukt is. :)

1 opmerking:

  1. Trots op je. Volgens mij doe ik daarom niet mee aan die dertig dagen want ik kan gewoon weg niets weg doen :D

    BeantwoordenVerwijderen