Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 28 juli 2013

Vangst van de week, 30 dagen challenge en de volgende challenge

De volgende challenge? Jazeker, we gaan hier vrolijk door. Maar eerst aandacht voor mijn Vangst van de Week! Gisteren was ik in Nijmegen, de Grote Stad. Althans, zo noemden we Nijmegen vroeger. Als de Grote Vakantie was begonnen, dan gingen we op maandag naar de markt. Frietje eten, in zo'n puntzak, lekker handig met een grote klodder mayonaise. Naar V&D en C&A, want die hadden we in ons durpje niet. Nou was het gisteren de bedoeling om iets van dat vakantiegevoel terug te toveren, niet dat ik vakantie heb, maar goed. Ik zag mezelf al zitten op een zonovergoten terras, aankopen om me heen verzameld, genietend van een fijne caffe au lait. Nou ja, jullie hebben ook het weerbericht gezien, jullie weten wel wat er tussen kwam. En om nou met Jan en alleman en een paardenkop in de La Place te gaan hangen, laat maar... Gelukkig was ik bij Het Goed toen de hoosbui begon en daar vond ik deze fijne paraplu / dienblad. Geinig he? Ze hadden nog veel meer leuke dingen, waaronder geweldige emaille kannetjes, de klieren in mijn mond begonnen al te werken en m'n portemonnee begon al te branden. Alleen was dat etalagemateriaal... Nu nog wel, over een maand ofzo wordt dat uit de etalage gehaald en in de verkoop gedaan. Maar ja, wanneer dat precies is.. Dat konden ze nu nog niet zeggen. Maar goed, hiermee en mijn geweldige sapkan ben ik ook heel blij.

De 30 dagen challenge! Behoorlijk goed gelukt, al zeg ik het zelf. Binnen een maand tijd heb ik zestig dingen weggedaan. Ik heb postzegels naar een goed doel gestuurd, diverse boeken zijn naar een goed nieuw huisje  gegaan en ik heb wat dingen, onder andere via Marktplaats verkocht. En dat voelt goed! Blijkbaar heb ik een dergelijk project toch nodig als stok achter de deur. Want hoewel ik best goed bezig was en me echt voorgenomen had geen troep meer in m'n huis toe te laten, had ik toch zo maar zestig dingen in m'n huis slingeren die ik niet nodig had of waar ik niks mee had. Die nu weg zijn en die ik niet mis. Daarom heb ik besloten om meteen een nieuwe challenge te beginnen, de 365 dagendingenchallenge. Binnen een jaar tijd gaan er bij mij 365 dingen weg. Op dit moment zit ik op twaalf. Het gaat lekker dus. :) Binnenkort meer!

Goed en dan ga ik nu op de veranda genieten van mijn roze druivensapje. Fijne avond, geniet ervan!

2 opmerkingen:

  1. aha...dus toch tijdens de hoosbui in een leuke winkel terecht gekomen:-)) Wat goed van jou om zoveel dingen weg te doen en een nieuwe challenge beginnen...zou hier in huis trouwens ook niet verkeerd zijn, alleen de dingen die ik zeker weg zou willen doen, mag dan weer niet van manlief of de kids...hahaha Fijne avond!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaah leuke nwe challenge!!! Zag al dumbels voorbij vliegen op feestboek hihi

    BeantwoordenVerwijderen