Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 7 juli 2013

Nummer 40 & counting...


Het gaat lekker! Iedere dag gaat er wel iets weg, in zo'n twee weken zijn er veertig dingen weggegaan. Eigenlijk nog veel meer, maar ik heb geen zin om iedere batterij te tellen die ik naar de supermarkt heb gebracht. Gisteren is mijn oude tuinset opgehaald, zo fijn! Miss Bee gaat proberen 'm vandaag te verkopen. Als het niet lukt, gaat zij 'm tijdelijk gebruiken, tot aan de volgende vlooienmarkt. Helemaal prima! Verder ben ik oude stapels papier te lijf aan het gaan, voelt ook heel prettig. Vorige week heb ik twee hele mooie mokken van HIP Amsterdam bij de kringloop gevonden. Had ik natuurlijk helemaal niet nodig... Dus zijn er twee oude mokken weggegaan. Jeej! Verder heb ik mijn buuf blij gemaakt (denk ik) met een wijnrekje, kijk maar eens op Mirjam Down Under en prompt was ik ook het tweelingbroertje van het wijnrekje kwijt, een collega wilde het graag hebben. Toch handig, die sociale media. Ik merk dat ik nu alles kritischer bekijk, wat ik de vorige keer niet heb gezien heb, gaat nu alsnog weg. Blij mee! Behalve dit jurkje.... Niemand wil het hebben. Ik heb het op MP staan, al een paar keer bij de tweedehandswinkel aangeboden, zelfs bij een ruilgroep op FB. Maar nee, niemand.

Ahum.. wil natuurlijk niet zeggen dat ik deze week niets gekocht heb. Nee.... Ben ook aan het tapevirus bij de Wibra ten prooi gevallen. Tja, hartstikke leuk en drie voor een Euri? Dat kon ik echt niet laten liggen. En heb twee vestjes gekocht. Die had ik nog niet, echt. Een okergeel en een roze. Tja...
Ik ga op de veranda genieten van het mooie weer, hele fijne zondag gewenst allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je een hoop geruimd (zei ze jaloersigachtig, hihihi), wat een heeeerlijk gevoel is dat he?!?!?!
    Nou ja zeg, willen ze je jurkje niet???? Wat maken ze zich wijs tegenwoordig.............. pff lekker zelf aan doen met een kort witsig vestje en witsigge legging?? Of met je nieuwe roze vestje?????

    Hoop dat je genoten hebt van je weekend meis ;) Heeeeeeeeerlijk weertje was het he?!?!?!? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou......ik vind het een leuk jurkje,,,heb gisteren de andere van jou gedragen ook al zo'n mooie dus.......hoeveel euries Kaza Maria?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook een heel blij jurkje hoor, al denk ik niet dat ik er in pas:-). Het is wel een echte Essebes jurk met al dat rood! Je bent goed bezig hoor...was buuf toch wel blij met het wijnrekje...hihihi
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen