Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 12 januari 2014

Oeps...

Oeps.... Stond ik toch zomaar rood. Behoorlijk rood! Dat heb ik al eeuwen niet meer meegemaakt, althans, sinds ik Kaza Maria opgeruimd heb. Nu moet ik geheel de hand in eigen boezem steken, in december heb ik zoals hier al aangegeven, lekker geconsumeerderd. En het was ook wel handig geweest als ik wat declaraties ingediend had. Gewoon vergeten. Hoezo luxe?

Maar goed, de hand gaat deze maand dus niet alleen in de boezem, maar ook op de knip. Net als bij Firma Fluitekruid. De markt ga ik niet afstruinen (durf ik niet!), maar m'n vriezertje ga ik wel leegeten. Net als de voorraadkast. Er wordt niet gewinkeld (heb ik het ook veel te druk voor op het werk, dat komt mooi uit) en alle verleidelijke mailtjes met aanbiedingen worden met een ferme click op de deleteknop uit mijn mailbox verwijderd.

En die declaraties zijn nu natuurlijk de deur uitgegaan. Althans.. Een is er echt op de bus gegaan. Voor de rest ben ik dikke mik met de helpdesk aan het worden. Op het werk mogen we onze declaraties nu digitaal indienen. Best handig, alleen was ik drie nullen vergeten. Waardoor ik voor mijn hotelbezoek twee Euro terugkreeg in plaats van tweehonderd. En op een andere declaratie was ik mijn kilometers vergeten in te dienen. Oeps..

Om een en ander te corrigeren is het de bedoeling dat de oude declaratie opnieuw geopend wordt en dan kun je de wijzigingen opnieuw indienen. En dat openen, dat kan alleen de helpdesk. :) Beetje jammer alleen dat de heren die je aan de telefoon krijgt, dat niet kunnen. Dat mag een andere afdeling doen. Met andere woorden: dat duurt nog wel even. Maar goed, dan had ik natuurlijk beter moeten opletten. En eerder aan de bel moeten trekken. Leermoment!

Fijne zondag allemaal, groetjes uit het zonnige Grave!

4 opmerkingen:

  1. ROOOOD!!! hoe kan dat nou mop. Nou gelukkig weet je ook waar het aan ligt en wat een goed idee om gewoon een de vriezer en de voorraadkast leeg te eten. Ik geloof dat ik dat ook maar eens ga doen (als me dat leuk) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is tegenwoordig vrij normaal in het rood staan nu ja normaal in de zin van alles duurder en de lonen stijgen niet of amper..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, wat een ambtenarij daar, dat komt me bekend voor... Nou ja, straks is het geld weer binnen. Het voordeel van al dat harde werken is inderdaad wel dat je geen tijd hebt om geld uit te geven. Hou vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het nog tegoed, dat geld, gelukkig toch?? Scheelt weer een hap :)
    Alles sal regkommen uiteindelijk en een keer de vriezer leeg eten is ook wel eens fijn, weet je zeker dat het er niet te lang in ligt :)
    Succes meis, fijn weekenddddddddd XXX

    BeantwoordenVerwijderen