Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 24 februari 2014

Give Away by Mirjam Down Under

Kekke schoentjes, he? Echt om op te vreten, want ze komen uit het Graafsche chocowinkeltje. En met een beetje mazzel komen ze binnenkort door jouw brievenbus.

Sinds ruim een jaar is Mirjam Down Under namelijk actief op Facebook en dat moet gevierd worden! Wat je mag doen? Mij hier volgen of op Facebook en een reactie achterlaten dat je de schoentjes graag wil weten. That's all! Op Internationale Vrouwendag gaat de Notaris de winnaar trekken. :)

5 opmerkingen:

  1. Zal ik dan eindelijk weer eens pump in huis krijgen ;-)

    Uuuh wanneer is het eigenlijk inernationale vrouwendag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 8 maart is het internationale vrouwendag,. Deze dag wordt al gevierd sinds 1912. Hier in Servie is het voor de vrouwen een belangrijke dag en iedere baas, vereniging viert deze dag voor de vrouwen. De meeste vrouwen hier hebben naast hun werk thuis ook nog de moestuin en de beesten te verzorgen. Daarbij komt dat moederdag hier niet gevierd wordt. Mirjam, ik ben gek op chocola, maar niet op de chocola die hier te koop is, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg leuk en een hele orginele give away m.b.t je blog Miriam Down Under...maar ik laat mijn kans voorbij gaan....to hot to handle for my hips(en bips)ha,ha,ha....


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zeg geen néé tegen chocolade ... elke dag een ieniemienstukje, dan kan ik lekker lang genieten, ik doe dus mee! Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super origineel !! en ja chocolade, daar kan geen enkele vrouw nee tegen zeggen zeker? ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen