Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 14 februari 2016

Kom je ook naar Veghel? Plus Give Away!

 
 
Ik heb het er al vaker over gehad: het Feel Good & Shop Event in Veghel. In ons eigen Brabant! U weet wel, waar de nachten keilang zijn. Op 11 en 12 maart gaan de deuren van de Koekbouw weer open voor een event met de bekende Brabantse gezelligheid. En allure! En Feel Good. En Shoppen.
 
Nou kan ik jullie vertellen wie er allemaal komen, maar dat hebben de dames van het Feel Good en Shop Event hier allemaal neergezet. Net zo handig! Vooruit, een paar aanraders:
 
Je kunt je voeten en je gezicht laten lezen. Wauw! U snapt, dat staat op mijn wensenlijstje.
Stylingsadvies. Iedereen aan de kant, ik kom eraan.
Heel lekker eten. Uit een Volkswagenbusje! Wil ik ook.
Het kledingmerk Halsoverkop komt ook. Reminder to self: portemonnee vullen.
 
En.... Kaza Maria en haar alter ego Mirjam Down Under komen ook! We zullen aanschuiven bij de bloggerstafel. Als we het niet te druk hebben met shoppen, smikkelen en jurkjes passen natuurlijk. En tenen lezen en kaarten schrijven en en en...
Hoe u ons herkent? Aan de rode boots natuurlijk!
 
 
Zien we jullie daar? Onder de volgers van Kaza Maria wordt een kaartje verloot. Wat je mag doen? Simpel: Kaza Maria volgen dus en hieronder laten weten dat je mee wil doen aan de give away. Volgende week zondag laat ik weten wie het kaartje gewonnen heeft. Tot in maart! X

7 opmerkingen:

  1. Ja ja tuurlijk wil ik mee doen. Ik wil ook wel eens mijn voetjes laten lezen en wat stylingsadvies is ook nooit weg ;-) dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Mirjam! Ben benieuwd wat je allemaal gaat schrijven 11 en 12 maart. See You there :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, de Brabantse nachten... heb vorige weekend Carnaval gevierd in Strienenstad, dus ik weet er alles van... Op 11 en 12 maart ben ik al druk bezet, maar het klinkt allemaal erg gezellig. Ben benieuwd naar je verslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil weer meedoen :) wil geld uitgeven aan Food en mijn gezicht laten lezen :) & ben al jaren fan van Kaza Maria ;)♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil weer meedoen :) wil geld uitgeven aan Food en mijn gezicht laten lezen :) & ben al jaren fan van Kaza Maria ;)♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen