Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 25 december 2012

Happy X-mas!


Ook voor de gevederde vrienden!

Vanmiddag ben ik met Miss Anne naar een natuurgebied in de buurt geweest voor een frisse Kerstwandeling - heerlijk! Om in de Christmas spirit te blijven, heb ik de Herpense vogels op een lekkere verrassing getrakteerd. Best lastig nog, om die zakjes vast te maken.... Volgende keer toch maar haakjes meenemen! 

Hopelijk heb ik ze hoog genoeg gehangen en zijn er geen hondjes die zichzelf op deze fijne traktatie gefĂȘteerd hebben. Kan me zo voorstellen dat de baasjes niet zitten te wachten op een hond met buikpijn en diarree!

Anyway.... Merry X-mas everybody!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten