Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 19 december 2012

Kerstzegels enzo


Wat doen jullie met de kerstzegels? Die van mij stuur ik altijd naar Nancy Smit, zij zamelt ze in voor het Wereldnatuurfonds. Misschien een idee? Haar adres is:

Nancy Smit
Langhors 11
4421 TK Kapelle

Voor meer info, kijk op de site van het WNF. Goed bezig, die Nancy!

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee, Mirjam.
    Daar heb ik nou nooit bij stil gestaan, dat dat geld oplevert, oude postzegels. Alhoewel, ik me nu bedenk dat ik dat vroegah als kind wel deed.
    Ik ga ze vanaf nu bewaren.
    Tevens bedankt voor jullie lieve kerstkaart, ik heb het gister ontvangen!
    Enjoy the chocolate (las ik net ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik leer weer iedere dag met jou. Ik wist niet eens dat gestempelde postzegels geld waard waren. Nou ik ga gewoon vanaf nu alle postzegels sparen en op sturen naar haar anders belanden ze niet ook maar in de papierbak. Op deze manier doe ik er dan toch wat goeds mee. Thanks voor de tip xxx

    BeantwoordenVerwijderen