Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 8 april 2014

Nog een keer Van Abbe

 Zondag was ik toch bij het Van Abbe in Eindhoven? Hierbij nog een paar foto's. De kaartjes hierboven hingen bij de ingang, zo grappig!
 Een muur was er beschreven en betekend, waaronder dit hoekje. :)
 Mooi.... Het kleurgebruik kwam me zo bekend voor. Ja hoor, Russisch!
 Was dit niet de perfecte parkeerplaats voor een VW-busje? Ja toch? Hij heeft er ook een heel even gestaan. Totdat de boze parkeerwachter / suppoost kwam. Was toch echt niet de bedoeling. Ik heb maar niet gevraagd of ik toch even een foto mocht maken, aangezien busje er nou toch stond..
Naja, dan hier het busje maar neergezet! Want wie het laatst lacht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten