Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 30 april 2014

Cultureel Avondje by Mirjam Down Under

Miss Down Under heeft een culturele week! Gisteren bezocht ze de Nijmeegsche schouwburg, voor een flamenco-uitvoering over het leven van Anne Frank. Een onwaarschijnlijke combi? Klopt. Maar het was mooi! En heel indrukwekkend. Anderhalf uur lang stond Signorita Maria Juncal als Anne in haar eentje op het podium. Okay, ze had een groep muzikanten bij zich, maar zij stal de show. Met de indrukwekkende Spaanse dans en de daarbij behorende emotie. Maar ook met haar ingetogenheid. Zo knap, hoe ze alles verbeeldde. Prachtig! Na vanavond tourt ze nog drie avonden door Nederland, daarna vliegt ze terug naar Spanje. Gaan dus!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten