Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 16 april 2014

Turrrrrrrrrrbo by Mirjam Down Under

Lieve mederotondegebruikers, letten jullie even op? Dan leg ik het nog een keer uit. Jullie kennen de turborotonde wel, toch? Dat is een rotonde met twee banen. Als de rechter baan vol staat, dan mag je best de linkerbaan gebruiken. Echt. Je hoeft helemaal niet achteraan te sluiten, je zoeft gewoon lekker door naar voren. En als iemand dan boos naar jou kijkt, bedenk dan maar dat die arme sukkelaar de regels niet goed kent. En daardoor zittie veel later achter de piepers dan jij. Sneu, toch?

1 opmerking:

  1. Ha,ha,ha,ha....heerlijk opgemerkt en ehhh ik zal er aan denken! ;-)Hoe gaat het overigens nu met Anne na de bioresonatie?

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen