Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 2 november 2012

Dag 342 Jaja, daar zijn we weer!

 De trap.. Voor de derde keer nu? In ieder geval hoognodig! Deze keer moet en zal dat mandje leeg. Zo ben ik begonnen. Hieronder, na 15 minuten opruimen!





 Dag twee van de Grote Opruiming van het Mandje! Leuke hanger, he? Heb ik in Spanje gekocht. Hij is eigenlijk voor de veranda, maar ja, daar het is weer nu niet naar... En onder het resultaat na wederom 15 minuten opruimen.
 Het lijkt wel of de dikke dame er een hard hoofd in heeft.. ;) 
Dag drie! 

 De boeken heb ik geleend. De bovenste twee heb ik uit, die gaan weg. De onderste mag blijven, maar wel in de boekenkast. Al het andere gaat weg, lekker!
 Dit blijft en alles zit nu in een map.

En eindelijk een leeg mandje, yeah!! :)

1 opmerking: