Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 11 november 2012

Dag 351 Krijg de klere!

 Hoog tijd om de kast weer eens in te duiken. Op grijphoogte liggen de zomershirts e.d. en hoezeer ik het probeer te ontkennen: het is nu echt al november. De boel maar weer eens omruilen dus. De vorige keer heb ik nog wat weggedaan, nu gaat alleen dit shirt weg. Het is te wijd, vooral bij de armen slobbert het. Ik ben er klaar mee, weg!
 Ik vond het wel grappig om er een Mirjam Down Under van te maken. :)

 En dit is het eindresultaat, binnen zeven minuten! 

 En omdat ik toch tijd over had, heb ik me op m'n schoenen geworpen. 

 En deze.... Zeker drie paar heb ik nog nooit gedragen, andere maar een paar keer.

Ik heb nu niets weggedaan, ik heb ze alleen netjes neergezet en omgedraaid. Over een tijd ga ik kijken welke ik nog steeds niet aangedaan heb en dan ga ik daar een beslissing over nemen. Denk ik. Dat wordt nog lastig! Laatst was ik helemaal klaar om mijn witte laarzen weg te doen (klik hier voor het verhaal achter deze laarsjes) totdat Miss C onny vertelde dat ik ze zou kunnen verven. Hmm... Interessant. Voor dat geld kan ik waarschijnlijk geen nieuwe laarsjes kopen. Ik wacht nog even op info hoe makkelijk het is enzo, daarna beslis ik wat het wordt: verfbad of kliko. Anyway, to be continued!

1 opmerking:

  1. Zo, wat veel schoenen. Zelf moet ik het doen met basic-schoenen )-: Maar ik vindt het wel leuk om te zien bij een ander.

    Leerverf heb ik weleens gebruikt. Je haalt het bij de betere schoenmaker, je hebt veel meer nodig dan je denkt, en je moet een beetje vlug werken, voor een streepvrij resultaat. Ik zou zeggen: reken eerst uit wat de kosten worden, voordat je begint...

    BeantwoordenVerwijderen