Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 2 mei 2014

Hinkstapsprong by Mirjam Down Under

"Centrum Grave voor voetgangers bereikbaar", stond er op het bord. Naja, vooruit dan maar. Per auto was ook leuk geweest, maar daar reken ik tegenwoordig al niet meer op. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hiero ligt alles open. Er moeten pijpen worden vervangen. Dat was blijkbaar niet genoeg gedoe, want afgelopen week werd ook de watermeter vervangen. En aankomende week hebben we een dagdeel geen water. Als het goed is. Dat wordt dus water opvangen en met geknepen billetjes zitten! Maar goed, het centrum dus. Het was misschien handiger geweest als er op het bord had gestaan "Centrum Grave bereikbaar voor voetgangers zonder kinderwagen, blindegeleidehond of rollator. Een enigszins werkend evenwichtsorgaan is ook wel handig. En hakken? Niet doen, hier kunt U de lieslaarzen vinden. Naast de polsstokken." Zucht.

3 opmerkingen:

  1. Het lijkt ooit wel alsof ze overal tegelijk aan beginnen en hoe?!?!?Maar ja het zal toch moeten gebeuren...verstand op nul denk ik dan altijd maar,ha,ha...


    lieve groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ppppppft survivallen in Grave dus....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, inderdaad niet handig met hakken! Hier is ook alles opengebroken ivm glasvezel, handig!

    BeantwoordenVerwijderen