Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 20 mei 2016

#100happydays

Afgelopen weekend was echt goed. Zo'n weekend waarbij alles lekker loopt en je voelt je gewoon goed. Niet dat je nieuwe werelden verovert, de staatsloterij wint of de Nobelprijs ontvangt, maar gewoon leuk. Wij aten zelfgemaakte pizza, keken naar heel veel afleveringen van Downtown Abbey (hemels!) en wandelden op de dijk in Weurt. Jullie zagen de hysterische tuin al in mijn vorige logje, samen met de dijk zonder fietser. Ik maakte daar ook foto's die wel de titel #100happydays verdienen en die deel ik graag met jullie. Hier komen ze!

Heel verrassend, de Dijkstraat.

 Levensgarantie... Mooi!

We stonden ver boven NAP! 

 Hollandsche luchten, ik houd ervan.

 Bijzonder, dit contrast!

 Ik was het sowieso niet van plan, toch bedankt voor de waarschuwing.

 Ik ben dol op eenzame bankjes!

Hoe ging dat liedje ook alweer, over die eenzame fietser?

Hier mocht ik natuurlijk niet op, maar ja. Ik houd wel van dit technisch geweld. Op de foto dan he, ik hoef ze niet in m'n achtertuin.

 Minimensjes!

 Gezellig, al die afrasteringen.

Zo leuk, Anne & boy friend liepen de hele tijd kontje aan kontje, naast elkaar. Totdat ik m'n camera pakte, natuurlijk...

Firma Fluitekruid laat op haar blog ook #100realdays zien en ik vind ze geweldig, nemen jullie een kijkje? Fijn weekend altesaam! X

3 opmerkingen:

  1. Gave foto's! Vooral die van de fabriek (kolencentrale, wat is het?) en het kerkje.
    Die overeenkomst in vorm is echt treffend, maar je moet er vaak wel de rust en het oog voor hebben om daar de schoonheid van te zien.
    Enne... bedankt voor de promotie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank! Ja, ik vond het ook heel bijzonder, die 2 gebouwen zo naast elkaar. Bijna kunst! Het was echt een van die perfecte dagen waarop alles lekker loopt. Ook al regent en waait het, gewoon goed. :) En graag gedaan natuurlijk. :)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke foto's met veel oog voor detail :) Haha die twee hondenbipsen zijn ook erg komisch!

    BeantwoordenVerwijderen