Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 20 maart 2013

Blogt het voort, blogt het voort....

Laatst al aangekondigd, er komt nog een Give Away by Kaza Maria. Maria weet alleen nog niet wat. Nou zou ik natuurlijk best kunnen wachten op inspiratie, maar een Give Away past zo mooi bij mijn 30 dagen opruimen. Het wordt dus een Verrassings Give Away! Ook voor Maria zelf dus. :) Komt goed! Laat even weten of je mee wil doen en dan.... kijken we wel weer verder.

Over Give Aways gesproken.. Din Conny van Klus in Huis heeft ook een Give Away, leuk he? Ze kan ook nog wel wat volgers gebruiken, doen jullie mee?

En dan is er bij Zaanse Zolder ook nog een hele leuke Give Away. Ook ff checken!

Fijne avond!

5 opmerkingen:

  1. Ik heb net mijn verrassings give-away verstuurd. En nu doe ik graag eens mee bij een ander. Groetjes Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ja zeg...die site heb ik open staan om te gaan volgen...ze zit er bij mij ook bij en ik denk laat ik zo eens ga kijken!!! hihihi wat leuk zeg

    enne als jij een give away geeft ben ik van de partij hoor

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je volgen en doe mee, ik zal ook een linkje plaatsen, fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks meid. Mijn Surprise give away is klaar :D Ik heb er zelf ook weer iets bij gemaakt :D natuurlijk ook in het rood met een lekker geurtje ;-)

    Natuurlijk doe ik ook graag met de jouwe mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Count me in! Ik doe heel graag mee ofcurse ♥
    Syl volg ik al...en bij Conny ga ik zo gelijk even kijken tuuk.
    Spannend.............
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen