Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 14 mei 2014

#365letsspreadsomelove by Anne & Vrouwtje Down Under

De Instagrammers onder ons kennen deze hashtag vast wel, zo leuk! Iedere keer dat je een hartje spot, zet je 'm met deze hashtag op Instagram. Om de wereld een beetje mooier te maken. Sommige IG-ers proberen echt iedere dag een hartje te spotten, ik doe mee als ik er toevallig eentje zie. Vanmiddag waren de dames in Nijmegen en ja hoor, check! Wat een leukerd, zo is zelfs een wandeling in de regen leuk, toch?

2 opmerkingen: