Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 27 mei 2014

Nat by Mirjam Down Under

Het regent, het regent, 
de pannetjes worden nat.
Daar kwamen twee Gravinnetjes,
die vielen op hun kinnetjes.
Het regent, het regent,
de pannetjes worden nat.

Niet alleen de pannetjes dus... 
Gelukkig vielen we niet,
niet op onze kinnetjes 
en
niet op ons gat.
Maar we waren wel nat!
En dat vond vooral 
Frau Antje
helemaal 
niet 
leuk!

Met een warme handdoek was het leed
gelukkig gauw geleden.
En dan nu met een boek op de bank!
Fijne avond samen.
X

2 opmerkingen:

  1. Haha, goed afgelopen gelukkig! Wat een vies weer he, lijkt wel herfst! Maar de zon komt er alweer aan (geloof ik) x

    BeantwoordenVerwijderen