Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 5 mei 2014

Prima Ballerina by Mirjam Down Under

Kennen jullie het programma Bloed, zweet en blaren? Ik vind het heel erg leuk, je krijgt een mooie inkijk in het dagelijks leven van de dansers en iedereen om hen heen. Het werd me al snel duidelijk: niet mijn ding! Behalve dat ik mijn benen niet achter m'n oren kan leggen, vind ik een zekere mate van vrijheid wel prettig. Okay, ik tuf ook bijna iedere dag naar Boxmeer en m'n agenda wordt tot op zekere hoogte ook voor me bepaald, maar..... toch.

Maar goed, ik zit dus helemaal in de balletmodus. En laat de Junior Company nou in de buurt komen! In de Junior Company dansen aanstormende talenten, zeg maar de Igone de Jongh's van morgen. Gaaf! En daar was ik gisteren. Het Zwanenmeer kwam voorbij, The Sleeping Beauty en ook nog een lekker pompeus Russisch stuk: Diana et Acteon. Ook nog wat modern spul. Mooi! En knap hoor, zoals die dames op hun spitzen dansen en zomaar in de lucht gegooid worden. Ik dacht altijd dat dat het enige was dat mannen deden. Nee dus, ze springen zelf ook. Heel hoog. En die tutu's.... Wil ik ook! Toch maar eens voor m'n verjaardag vragen. :)

1 opmerking:

  1. Mijn nicht heeft jarenlang bij het nationaal ballet gedanst! Ik heb er zelf niet zo heel veel mee :) bedankt voor je superleuke kaartje! Wat een mooie foto van Anne bij de typemachine, gaaf hoor! Ja, wij genieten volop van de meivakantie x

    BeantwoordenVerwijderen