Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 31 mei 2014

Veertig enzo


Goed, twee weken geleden werd ik dus veertig en ik moet zeggen dat het me reuze meevalt. Scheelt ook dat ik enorm in de watten ben gelegd. De dag van te voren lag m'n mat al vol met ontzettend leuke en lieve post, waaronder deze hondenbikini / feestslinger van Mim. :) Op de dag zelf mocht ik eindelijk een pakketje openmaken dat met DHL binnengekomen was. Men, wat zat dat goed dicht! Het leek wel een Sinterklaas-surprise. Wat erin zat? Een potje van jade, heel mooi gemaakt. Ook had ik verjaardagspost die echt, echt pas op de dag zelf geopend mocht worden. Hele strenge postverstuurster. ;)
 

Amsterdam was natuurlijk super. Wat een weer! Er blijft zoveel te zien en te doen, geweldig. Zelfs als je verkeerd loopt. Ahum. Okay, na een dag heb ik wel weer genoeg van de hectiek van de Grote Stad, maar ik raak er ook altijd heel geïnspireerd, wat een leuke energie hangt er toch.

Laatst klikte ik op zo'n site met tarotkaarten. Doe ik anders nooit, maar ach. Leuk voor een keer. Trok ik toch De Dood! De kaart klinkt enger dan hij is, gelukkig. Met De Dood sluit je iets af, een periode in je leven. En je begint met een nieuwe fase. Dat klinkt goed!


Echt, ik ben verschrikkelijk verwend. Op het werk kreeg ik bloemen en een boek. Over een meisje dat ongewenst zwanger raakt tijdens de Tweede Wereldoorlog en opgevangen wordt door de nonnen. Niet bepaald gezellig. Van een Din op het werk een boek. Over Rusland, tepelklemmen en een seriemoordenaar. Of het mijn genre is, dat weet ik nog niet. De stijl is wel lekker vlot, maar die klemmen en die moorden... Meer later! Van mijn Oekrainse collega's kreeg ik dit tasje. Echt heel lief, alleen iets te veel hippie naar mijn smaak. Tasje gaat dus binnenkort naar een nieuwe eigenaresse.

Met andere woorden: als het decennium zo doorzet, dan kan ik daar heel goed mee leven!

5 opmerkingen:

  1. hEERLIJK TOCH ZO'N VERWENNERIJ....DAAR BEN JE TENSLOTTE JARIG VOOR!De bikini voor Anne is ook erg leuk en staat haar goed!Dikke verwennerij als ik dat zo allemaal lees en het hippie tasje is leuk,ik zou hem mooi zelf houden als ik jou was,heeft wel iets vind ik ;-)


    grtzzzz en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Angeline, maar ik heb 'm al beloofd aan Moos! Er zit ook een heel lang hengsel aan, tasje hangt heel handig zo rond m'n knietjes. ;) En het scheelt, ik heb nog een paar andere tasjes. Ahum. Fijne vakantie he?? xx

      Verwijderen
  2. Wat een verwennerij, heb je verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja vind ik ook, helemaal verdiend!! Welkom op de leuke 40-tram :-)

    BeantwoordenVerwijderen