Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 11 juli 2012

Dag 232 - 233 De Kast


Vanmorgen kon ik uitslapen! Ik had wat nodig van de apotheek en die is pas om half 9 open. Normaal zit ik dan al lang (een kwartier :)) op het werk, vandaar dat ik kon uitslapen. Maar nee hoor, mijn biologische klokje vond het om 6 uur hoog tijd om op te staan. Fijn... En wat ga je doen als je ruim een kwartier over hebt? Juist! Dit zijn de laatste foto's van de boekenkast, nu ben ik klaar!! Boven de voorsituatie en


dit is het eindresultaat. Klaar!!!!!!!!!! :)

3 opmerkingen: