Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 7 september 2013

Boekentip, Stempels en ach.... maar weer eens over het ruimen.

Kennen jullie de groep "Doorgeefboeken" op Facebook al? Heel leuk, je geeft aan waar jij naar op zoek bent en met een beetje mazzel heeft iemand het in de kast staan, doet er niets mee en wil het jou graag schenken. Of je hebt boeken waar je zelf niets mee doet en waar je graag iemand anders blij mee maakt. Kwestie van foto posten, afspraakje maken over het oppikken of verzenden en presto! Het is echt de moeite waard om even te neuzen, het is ook een heel gezellige groep. Ik heb er dit boek gevonden en daar ben ik heel blij mee, ik was er al heel lang naar op zoek. Mocht je van oorlogsboeken houden, dan is dit een aanrader. Zeer aangrijpend... Nu ga ik op zoek naar de volgende delen!

Aankomende week is neef Juul jarig, meneer wordt alweer zes, groot! Sinds een paar weken zit hij in groep drie. Een beetje teleurgesteld kwam hij de eerste week thuis: hij had nog niets geleerd! Wat ze nu leerden, dat kon hij al! Tja..... Het gaat hard, voor de Kerst kunnen ze al echt lezen. Uit mijn cadeautjeskast heb ik dit bij elkaar gescharreld, less is more, gaat bij meneer niet op. En dat mag als je bijna zes bent.

En de stempels die ik zo'n twee weken geleden hier had staan, gaan binnenkort op reis! Van de meeste dames heb ik het adres wel, alleen van Cisca niet. Stuur je me dat nog even?

Iedereen een heel fijn weekend gewenst, geniet ervan! Groetjes........... xx

5 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n groepje, maar ik heb geen facebook :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie tip, die fb groep. Zag je al langskomen bij 100 things summer challenge fb. ;) (Ben zelf geen lid maar lees het graag.)
    Elie Wiesel heb ik eens gezien bij oprah.
    Fijn weekend verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar kan ik je email adres vinden zodat ik mijn adresgegevens kan doorgeven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o ja, dat is wel handig! :) probeer dit adres eens: mirjam . down . under @gmail.com. laat je even weten als je een berichtje gestuurd hebt, dit adres heeft wel eens kuren...

      Verwijderen
  4. Ik heb een poging gedaan om het adres te versturen maar op dit moment (zondagavond 8.50) hebben we een heel slecht internet. Mocht het niet gelukt zijn dan hoor ik het wel

    BeantwoordenVerwijderen