Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 13 oktober 2013


Afgelopen weekend was ik hier! Met Zusje in Oostvoorne. En het was geweldig. Drie dagen prachtig weer gehad! We zijn iedere dag op het strand geweest en hebben ook nog de omgeving ontdekt. We zijn in Brielle geweest, Hellevloetsluis, Rockanje en Kinderdijk. Lekker gegeten, zalig ontspannen. Zo fijn.


Vooral Kinderdijk vond ik fantastisch, was ik nog nooit geweest. Zoals op zoveel mooie plaatsen in ons kikkerlandje, moet ik bekennen. Zomaar spontaan werd het een 'typically Dutch' weekendje, met heel veel molens, sea food en vestingsstadjes. Brielle is leuk! Ik heb nog even gekeken naar vlooienmarkten en kringlopen, maar die waren allemaal door de week. Ook goed. Bleken er in Brielle heel veel winkeltjes met ouwe meuk en zowaar kraampjes te staan! Daar heb ik een heel leuk emaille bord op kop getikt, foto volgt!

Anne was natuurlijk ook mee en ze vond het zalig. Ze heeft heel veel gelopen (Mme was kapot toen we weer thuis waren), krabjes gegeten en met andere honden gespeeld. Gelukkig geen zeewater gedronken! En verder heeft ze ontzettend genoten van alle aandacht die ze kreeg, altijd fijn!

Met de Buy Nothing New Month gaat het goed, tot nu toe heb ik alleen 2 postkaarten gekocht toen we in Brielle waren. Okay, ik heb choco van Tony Chocolonely gekocht, die ik natuurlijk helemaal niet nodig had. Was een cadeautje voor een din en voor mezelf.... Tot nu toe bevalt het niet kopen me prima. Op het werk is het ontzettend druk, dat ik dan van mezelf niet naar het centrum 'mag' om dingen in te slaan, dat geeft me heel veel rust. Of ik ga met de collega's lunchen of ik pauzeer aan m'n bureau. Daardoor kan ik makkelijker op een normaal tijdstip naar huis, zonder schuldgevoel. Morgen weer een dag! En hoe gaat het met jullie?

Groetjes vanuit een zeeeer regenachtig Grave, fijne zondag!

1 opmerking:

  1. Ohhhh wat klinkt dat idd als een overheerlijk weekend. Tot m'n grote schaamte moet ik bekennen dat ik vlak bij kinderdijk woon, althans, tamelijk dichtbij... en ik heb het ook nog nooit gezien, toch nog maar eens doen voor ik voort echie vertrek hier, hahahahahaha. Fijn dat je zo genoten hebt, zo kun je er weer even tegen ;)
    En niks kopen een hele maand?? Zou ik ook eens moeten doen maar aangezien ik met die kast bezig ben en nog een paar zwarte laarzen mis :( denk ik dat ik moet passen maaaaaaaar ik koop alleen DAT wat ik nodig heb, ik zal me ook eens goed bewust zijn van m'n koopgedrag ;)
    Lekker, op tijd naar huis is ook wat waard!!!! Slimme zet dus ;)
    Doeidoei ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen