Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 4 december 2011

Dag 14 Mijn glazen bol


Deze luchtverfrisser stond al een paar weken op mijn tafel... In z'n doosje, natuurlijk. Tijdens mijn 15minutensessie van gisteravond heb ik 'm uitgepakt, geinstalleerd (ahum, water erin, geurtje erin en de stekker in het stopcontact) en daar ging die! Mijn huisje ruikt nu heerlijk naar vanille en ik heb ook nog entertainment. Leuk!

Trouwens, deze installatie duurde natuurlijk lang geen 15 minuten.. Geen idee waarom ik het zo lang uitgesteld heb. Nou ja, eigenlijk wel: ik dacht dat het vast heel ingewikkeld zou zijn. Weer een lesje geleerd dus. :)

2 opmerkingen:

  1. hmmm ik heb zoiets in m,n vijver dobbelen maar dan hellaas zonder lekkere luchtjes
    En met de zeldzame zon van dit jaar geeft hij ook geen licht savonds meer

    hihi of je bent heel slim en kunt het sneller instaleren dan ze aangeven mirjam !!!!!LOL

    BeantwoordenVerwijderen