Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 7 december 2011

Dag 18 We zijn er bijna....


Flylady zegt: als je een rommelplek opgeruimd hebt, dan kun je er het beste iets moois neerzetten. Want dan ga je er vast geen rommel meer neerleggen.

Eigenlijk wil ik het stapeltje rechts nog wegkrijgen, maar dat gaat voorlopig toch niet lukken. Niet erg, hier ben ik al heel blij mee. Het dienblad stond eerst op een lager & lichter tafeltje waardoor het nog wel eens door Miss Anne omvergelopen werd en Boedha weer op z'n gezicht lag. Nu niet meer!

2 opmerkingen: