Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 8 december 2011

Dag 19 Back to Black


Een tijdje terug heb ik een nieuw schoenenrek gekocht - heel prettig, nog meer plek voor mijn schoentjes!

Bovenaan dat rek is ruimte voor schoenenpoetsdingetjes. Afgelopen weekend heb ik die spullen verhuisd naar mijn nieuwe rek. Ik dacht dat 1 zwart sponsje opgedroogd zou zijn, dus ff uitgeprobeerd. Nee hoor, mijn ene schoen zag er perfect uit. Vandaag de klus afgemaakt en zie hier het resultaat. :)

Echt fijn, het paar in het midden heb ik zo'n 2 jaar (als het niet meer is!) niet aangehad...

2 opmerkingen: