Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 9 december 2011

Dag 20 Volgend kassie..


Vandaag ben ik aan m'n rolkassie in de keuken begonnen. Daar zitten 2 rieten manden in, 1 met 'technische' troepjes en 1 met kantoorspullen e.d.

In het technische mandje zaten deze dingen... Geen idee wat het zijn. Ik durf ze niet goed weg te gooien, hoewel ze al ruim een jaar niet meer gebruikt zijn. Hierbij hak ik de knoop door, morgen gaan ze weg. Zo!

Voor dat mandje had ik niet zoveel tijd nodig, dus meteen braaf doorgegaan met het volgende mandje. Daar zit echt van alles in: batterijen, oude briefjes, fotolijm.. Er is al eea weggegaan of op weg naar logischere plekken. Morgen meer!

2 opmerkingen:

  1. Ik weet wat het zijn !!!!!!!!!!!!!!!

    Die zijn er om je wasmachine te vervoeren en je kabels passen in die plastic dingen die eraan hangen !! Je zet er je trommel of blok mee vast !! hihii

    BeantwoordenVerwijderen