Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 4 december 2011

Dag 15 It's Anne-time!


Vandaag m'n nieuwe verjaardagskalender maar eens ingevuld. Korte metten gemaakt met sommigen, anderen toegevoegd. Onder andere baby Juul die in september toch alweer 4 is geworden... Oeps!

Nog 1 keer de kalender doorgebladerd en toen viel mijn oog op mijn geboortemaand: daar is ze weer, mijn Anne! :)

2 opmerkingen:

  1. Mooooie kalender enne 4 april ben ik jarig haha en Bjorn 12 januari :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je eigen meisje op de kalender hihi ik zou konstand die maand voor hebben hangen hahah !

    27 dec is mijn verjaardagje !

    BeantwoordenVerwijderen