Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 3 februari 2012

Dag 74 Prinses op de Erwt


Vandaag een mini-clean up. Deze kussens lagen boven in een kast en ik doe er nix mee. Eigenlijk wilde ik ze wegdoen (behalve het bullenkussen natuurlijk!) maar toen bedacht ik me dat mijn kleine prinsesje ze waarschijnlijk wel fijn zou vinden in haar bullensteeg! En ja hoor, mission accomplished. Wel 1 verzoekje van Mme: nieuwe overtrekken aub! Het liefste roze of rood met een leuke print... :)

1 opmerking:

  1. Ja die horen in een lekkere bedstee nu inderdaad nog op jacht naar leuke Pip kussenhoesjes !!!!!!!!!

    Hihi ik had dat kussentje ook en wist ni goed waar i heen moest , buurmeisjes jarig enu die zwaaien elke dag naar onze bullekids en dus leuk allebei een kussen gegeven de ene met n ezeltje en de ander met de bull haha enu hij word elke dag gebruikt Leuk he !!

    BeantwoordenVerwijderen