Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 25 februari 2012

Dag 94-96 Kassie

Dit is mijn 'veilige' kastje: als ik wegga, wordt hier nog wel eens wat gestald. Hier kan Anne (tot nu toe!) nl echt niet bij. Mme kan wel op de eettafel bijvoorbeeld, dus die maak ik leeg voordat ik ga. De troep op het kassie liep nu echt de spuigaten uit, dus alles maar eens goed aangepakt.

Het hart hangt weer op z'n plek, tot de volgende keer dat ik ga. Het hangt normaal op ruim een meter hoogte en toch heeft Anne het al een paar keer op de grond gekeild. Het is weliswaar van metaal, maar er zitten nu wel wat deukjes in... Hmm.. Moet nu aan het Houten Hart van hoehetenzeookalweer denken!

Gisteren heeft Mme een oud speeltje van Pepper te pakken gekregen, een broodje hamburger. Helemaal niet erg, alleen heeft ze het 'vleesje' van het broodje afgegeten. Niet fijn, rubber in de buik! Het speeltje op de kast moest dus ook veilig omhoog. Dat heeft nu een andere veilige plek gekregen, aan dit hondje ben ik nl wel gehecht.

De bladen op het hart heb ik al heel lang, misschien 15 jaar geleden uit een kalender gehaald. Was de bedoeling om ze ooit nog een keer in te lijsten, nooit gebeurd natuurlijk. Vandaag heb ik de afbeeldingen uitgeknipt en de ene zit nu in een verzamelknipselschrift, de andere in mijn Mini-RR!

De rest is ook allemaal opgeruimd & weggedaan, fijne actie!

2 opmerkingen: