Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 16 februari 2012

Dag 87


Als je een nieuwe auto koopt, moet de oude iig leeg opgeleverd worden. Kan me nl niet voorstellen dat iemand op mijn troep zit te wachten. Beetje bij beetje dan maar. Ben tot de ontdekking gekomen dat er veel meer in zo'n kassie kan dan ik dacht. De oogst van vandaag:
* een kaart van Nederland (how old school!)
* 14 cd's
* mijn lidmaatschapskaart van de ANWB van 2010 :)
* een parkeerkaartje van 12 mei 2010
* een badge met mijn naam van ons bedrijf, van 2 logo's geleden.
* een kabel, maanden geleden gekregen van een collega
De vorige opruimsessie is dus wel even geleden! :)

2 opmerkingen:

  1. Ja, soms verbaast het me ook wat zich allemaal zo ophoopt. En hoe lang dat dan soms zo blijft... Maar dat vakje heb je alvast weer gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Valt reuze mee!!! ik heb aan 1 vuilniszak nie genoeg nie dus koop daarom geen ander 2e huisopwielen

    BeantwoordenVerwijderen