Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










woensdag 22 februari 2012

Dag 92 & 93 Beloning!


Zoooo.... Vanmiddag voor het eerst en het laatst m'n auto uitgezogen. Daar had ik zo'n zin in, not! En eigenlijk viel het best mee. Kheb ook nog een doekie over het leer gehaald. Ik meen me vaag te kunnen herinneren dat ik dat al eerder heb gedaan, zo'n 1 of 2 keer... Zucht. Vanaf nu wil ik dat echt vaker gaan doen. Ik kreeg nl het dringende advies van vriendinnetje L om het leer van mijn nieuwe auto regelmatig te behandelen. En haar advies volg ik altijd op! Ik vond wel dat ik een beloning verdiend had na deze klus... :)

3 opmerkingen:

  1. En die zijn het lekkerst, de verdiende beloningen. Veel plezier (en veilige kilometers) met je nieuwe auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed bezig,,,,ben benieuwd ken die beloftes namelijk ook aan mezelf hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou als je jezelf nou elke keer zo,n lekkere beloning beloofd na het poetsen ist misschien n stok achter de deur hihihi !

    BeantwoordenVerwijderen