Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










dinsdag 14 februari 2012

Dag 85 Met Strijk & Z


Vandaag maar weer eens aan de strijk.. Was alweer even geleden. Nog een avond aan de bak en dan ben ik voorlopig weer klaar. Fijn!

2 opmerkingen:

  1. muziekje erbij op de achtergrond zie ik !! toen tony klein was vond hij het altijd fijn als ik in het kamertje ernaast stond te strijken hij viel in slaap met de vertrouwde geluiden en de geur van het gestreken goed ,,haha nu gaat hij na 2300 naar bed enu vind het maar gek dat ik m niet meer in slaap strijk

    BeantwoordenVerwijderen