Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zaterdag 4 februari 2012

Dag 75 Same old, same old..


Door al het gedoe van afgelopen week heb ik m'n aloude hotspot weer flink laten verslonzen. En eerlijk is eerlijk, dit is niet alleen van afgelopen week. Ik vind het zo moeilijk om die tafel bij te houden! Vandaag m'n 15 minuten dus maar hieraan besteed. En die had ik niet eens nodig! Een aantal dingen neem ik maandag mee naar het werk, zitten dus in m'n laptoptas. Een paar andere dingen liggen nu op mijn post-stapeltje, bij mijn lezende Boedha. En ik heb nog een flinke stapel die ik al maanden / weken moet / wil lezen, dat is nu een nette stapel geworden. Morgen ga ik daar echt aan beginnen!! Ik weet wel waarom ik dat de hele tijd uitstel: ik hoef dat niet alleen te lezen, als ik het gelezen heb, moet ik er ook een beslissing over nemen... En dat blijft lastig. Morgen!!

2 opmerkingen:

  1. je weet het he van sommige uitstel komt afstel xxx soms heb je n plekje nodig waar de orde wanorde man zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo gruwelijk herkenbaar Mirjam...

    BeantwoordenVerwijderen