Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 19 juli 2012

Dag 240 & 241 Dag 2 & 3

Gisteren was het tijd voor deze muur. Twee kleuren op een muur, dat doe ik dus echt niet meer. Veel te onrustig.

Leuke kist he? Vind alleen de kleur niet mooi meer. Iemand suggesties voor een andere kleur? 


En dit is het voorlopige resultaat. Inmiddels ben ik er wel uit: dit wordt 'm niet. Het is een lief kleurtje en een paar jaar geleden had ik 'm waarschijnlijk erg mooi gevonden, maar nu niet meer. Sterker nog, ik denk dat ik weer terugga naar wit. Ik vind de kamer nu zo klein, hij lijkt wel een halve meter kleiner! Gekrompen... ;) Vandaag heb ik nog een klein muurtje gedaan, morgen is de muur achter het bed aan de beurt!

3 opmerkingen:

  1. Muur offwhite kist appeltjes groen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel donkerpaars, als je in die kleurstelling wilt blijven. Of antraciet, heel donker jeansblauw...met wit is zoveel te combineren, ik zou kijken naar de kleur(en) die je verder in de kamer gebruikt, en dan een heel donkere variant kiezen. Of wit is natuurlijk ook mooi!
    Succes ermee!
    Lieve groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen