Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 29 juli 2012

Dag 251 Papierwerk enzo





Zo... Ik wist wel dat ik de laatste tijd veel tijdschriften meegenomen had bij de bieb, maar zo veel? Bij gebrek aan een betere opbergruimte liggen ze hier, maar ja... Maar eens iets mee doen.

Gesorteerd! Een stapel is voor Miss B, een voor de mams en een voor Amie Marie. De tijdschriffies zitten allemaal in een tasje. Kom maar halen dames! :) De Kip Tandoori gaat ook naar Miss B, ik vond dat vroeger zo lekker.... De laatste tijd at ik het met stukjes Des, maar echt lekker is dat niet. Laat maar...


Lots of space again! 
 

 Het gaat nu niet meer zo snel met de mailbox, ik heb vandaag zo'n 300 ongelezen mails weggeknikkerd. Ben bij de P!


1 opmerking:

  1. haha betrapt !!! ook voor jouw geen algehele vrije zondag je hebt ook wat verzet !! goed bezig en je maakt anderen weer blij met het leesvoer !!

    BeantwoordenVerwijderen