Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 1 juni 2014

Gotcha Day by Mirjam Down Under

Gotcha Day today! Vandaag alweer drie jaar geleden reed ik naar Tilburg om Mme op te halen. Een paar dagen daarvoor hadden we voor het eerst irl kennisgemaakt. Het voelde meteen goed. Over haar verleden bleef ze zwijgzaam, ik wist alleen dat ze eerder bij een stel gewoond had. Zij hadden besloten dat het geen goede match was. Anne had Poes des huizes aangevallen. Tja. Maar goed ook, anders hadden wij elkaar nooit leren kennen.

En zo tuften we samen naar huis. Het was wel wennen in het begin, van beide kanten. Maar we hebben doorgezet en we hebben veel van elkaar geleerd. Zo weet ik nu dat Franse bullen helemaal niet eigenwijs zijn, maar dat ze gewoon hun eigen mening hebben. En dat ze ondanks hun korte snoet heel goed kunnen speuren. En dat ze Velcro-honden zijn. Wat dat inhoudt? Dat ze altijd gezellig saampjes bij de baas willen zijn. Het liefst op de bank. Of bed. Met iets lekkers. O ja, wat Anne van mij geleerd heeft? Tja.... Daarover laat ze zich niet uit. Heel jammer.

O ja mensen, nog een ding: Franse bullen zijn op dit moment helemaal hot en happening. En dat snap ik best. Maar de allerleukste ligt hier al op de bank. En in de andere asiels zitten ook nog veel leukers. Dus als jullie daar nou eens gingen neuzen?

1 opmerking:

  1. Ik heb vandaag nog met eentje geknuffeld, die van mijn zus! Ben er dol op!!

    BeantwoordenVerwijderen