Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










zondag 20 november 2011

Dag 1: Cleaning the sink...


Geinspireerd door 2 opruimblogs op de website van Sanne (http://www.alleswatikmooivind.nl/): een tweede blog: volledig in het kader van opruimen, opruimen, opruimen....

Al diverse keren ben ik met het programma van Flylady begonnen en ik houd het maar niet vol. Terwijl het zo simpel is: iedere dag een beetje! Zelfs dat lukt dus niet. Vandaar dit blog, dan moet ik wel. :)

Ik ga Miss Flylady niet op de voet volgen, ik ga er natuurlijk wel mijn eigen twist aan geven. Dag 1 begint bij haar met schoonmaken van de gootsteen, een klusje waar ik een gruwelijke hekel aan heb. Toch gedaan en wat voel ik me goed over mezelf. Tja, kinderhandjes, he? ;)

Vanaf vandaag ga ik iedere dag 15 minuten opruimen, schoonmaken en de boel (her)organiseren. In hoeverre ik iedereen wil laten meegenieten van mijn dirty secrets, dat weet ik nu nog niet. Maar dit blog gaat functioneren als een stok achter de deur, dat is een ding wat zeker is! :)

2 opmerkingen: