Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










donderdag 24 november 2011

Dag 5 Trap - done!


Zo... Ruim binnen de 15 minuten was het klusje geklaard! Stapeltje geleende boeken nog wel op de trap - die gaan beetje bij beetje weer terug naar hun rechmatige eigenaren. Bakkie met kleingeld, renschoenen en eindelijk weer ruimte voor de Dikke Dame!

Omdat ik tijd overhad, ben ik doorgegaan in de entree. Morgen meer daarover!

2 opmerkingen: