Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










vrijdag 13 januari 2012

Dag 53 Klusje 2


Vandaag nog een klusje gedaan en hier ben ik heel erg blij mee. Dit zijn nl superfijne laarsjes, ze zitten net als pantoffeltjes, zo lekker. Alleen heb ik er vorig jaar mee in de sneeuw gebanjerd en dat was niet zo handig. Het afgelopen jaar hebben ze ongedragen in kast gestaan vanwege de witte uitgebeten randen. Het borsteltje had ik ook al lang, heel lang in huis... Vandaag heb ik het eindelijk ter hand genomen en zie hier het resultaat. Het wit is niet helemaal weg maar de laarsjes zien er al veel beter uit dan eerst. Wie weet mogen ze binnenkort mee op reis.... :) Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. handig zo'n borsteltje enne ze zien er in mijn ogen weer toppie uit hoor dus ik ga op reis en neem mee.........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ff boven stomend water houden terwijl je ze nog een keer borstelt Tip van m,n ma die kreeg zo suede weer mooi !wie weet krijg je er zo alles uit !

    Wel nice Boots zonde om in je kast te laten staan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen