Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 23 januari 2012

Dag 57 - 63 Ben ik weer!


Afgelopen week geen 15 minuten opruimen, maar maximaal genieten van het Roomse leven! Vandaag natuurlijk weer braaf begonnen met de 15 minuten... Dit is mijn bij nader inzien toch niet zo opvallende rode koffer. Vorig jaar had iemand in Kiev exact dezelfde en zij had mijn koffer en ik die van haar, vandaar de stickers. Normaal ruim ik alles beetje bij beetje op en staat de koffer toch wel een week in halfuitgepakte staat op mijn slaapkamer. Nieuwe tijden zijn aangebroken! Vandaag alles uitgepakt & opgeborgen. Het eerste wasje is ook alweer gedraaid, het gaat lekker!

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat het nu lukt om de koffer gelijk aan te pakken, super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappig mijn wkendtas is ook al leeg en de inhoud gewassen alleen staat de tas nog wel in de badkamer zal m straks netjes achter het schot deponeren...

    BeantwoordenVerwijderen