Tijd voor een nieuwe naam! Een naam die beter verwoordt wat je hier kunt verwachten. Ik blijf koken, lezen en schrijven. Maar ik ga jullie ook wat meer van mezelf laten zien. Mijn mening, visie en levensstijl. In al mijn tinten, zeker niet zwart-wit, wel lekker kleurrijk. De schoonheid van imperfectie. De kleine en toch grote dingen van het leven. Op avontuur in mijn Volkswagenbusje, ga je mee? X










maandag 6 augustus 2012

Dag 257 - 258 Daar istie weer!!


Ik heb wat moeite om me te motiveren... Maar een kwartiertje mailbox opruimen, dat lukt nog wel. Heerlijk om honderden mails van Spaarbron, Travelnieuws (alleen vandaag geldig, dus morgen weer een nieuwe mail!) etc weg te knikkeren! Het gaat nu echt de goede kant op, jippie!

2 opmerkingen:

  1. Pfttt ik geloof dat ik op een gegeven moment zou denken ALLES aanvinken en Weg ermee hihi als t belangrijk is mailen ze nog n keer , dus ik bewonder je geduld om ze stap voor stap te bekijken en af te handelen !
    maar mails stappelen snel op ik heb r al tussen de 5 en de 20 per dag !!!!!!!!!!
    waar van er vaak 19 ongelezen weg kunnen maar daar kon je dan pas achter nadat je ze geopend hebt !!! !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt natuurlijk groot gelijk, maar ja... ik ben toch altijd bang dat ik iets belangrijks kwijtraak. en die spamtroep moet en zal weg. ben er bijna! en, nu mik ik ook gelijk weg wat wegkan. ik bewaar veel minder en ik heb me bij de meeste mailings afgemeld, dat scheelt ook waanzinnig veel. fijn!

      Verwijderen